* Esther in Canada.

Eerste dagen in Timmins

Een paar fotos van m'n eerste dagen hier; al doe ik zoveel dat ik zelfs vergeet foto's te nemen; en ik ook helaas niet van alles foto's online mag/kan zetten. Maar die bewaar ik voor jullie voor thuis! Wel stoer; ik ben in de Gold Mines geweest, waar Timmins 'groot' om is geworden (het Shania Centre doet die tours samen) een behoorlijk aantal miles diep onder de grond. En ik ben daar absoluut geen held in, maar Tracy heeft me overgehaald. Dus wéér een overwinning.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie