* Esther in Canada.

Welkom!

20 juli is het dan zo ver!

Grenzen 'verleggen' & genieten van de mooie dingen in het leven;

daarom voor 3 weken alleen op reis naar het land waar ik zoveel inspiratie uit haal: Canada.

Eerst 2 weken naar Toronto en omgeving om daar zowel de stad Toronto verder te ontdekken als de natuur & cultuur in de provincie Ontario met eigen ogen te gaan zien & mogen ervaren. Om vervolgens de laatste week door te vliegen naar Timmins, Ontario (meer naar het noorden) om daar een hele hoop, inmiddels, dierbare mensen weer te zien die ik tijdens m'n eerdere bezoekjes aan Canada al heb mogen ontmoeten. Spannend, nieuw, uitdagend maar vooral; heel erg leuk en ontzettend veel zin in!

Ik hoop dat het een onvergetelijke reis mag worden en ik ga proberen jullie via deze weg op de hoogte te houden.

Leuk dat jullie meelezen!

liefs,

Esther

http://www.estherincanada.reismee.nl

Reacties

Reacties

Dirk

Ik hoop ook dat het voor jou een onvergetelijke reis mag worden!! Geniet van alles daar. Leer er ook van.

veel liefs!

Gaby

Hai lieve Es,

Gave site! Leuk dat we je zo kunnen volgen! Alvast keiveel plezier bij de voorbereidingen!

Liefs Gaby

carin

Hoi Esther,

Wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen op je reis naar jou droomland.
Ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Hoop dat je heel veel plezier gaat hebben en gaat genieten van je vrije tijd.
Dit heb je wel even nodig na een jaar hard werken.
Ik hoop dat je er veel verhalen en foto's op gaat zetten, ik ga iig regelmatig een kijkje nemen.

Liefs mam.

Kim

Lieve Es,
Ik wens jou heel veel geluk in dit mooie land!
Geniet ervan en ik ga je zeker volgen.
Liefs, Kim

Scarlet

Mooie site, mooi land, mooie Esther

MOOI AVONTUUR!


xxxx
scarlet

Longo Ornella

Dag meisje...

dit weblogje van jou dacht ik nog niet te kennen, of ben ik nu zo mis??? ;)

Hope you'll have a great time... infact... I just know you will!!!

Enjoy! Ornella

Linda

You go girl!!!!!!!!!
Leuk te lezen wat je allemaal in petto hebt!
Dat wordt genieten.

GRTZ Linda

michele

Ik lees heel erg graag met je mee!!

Ga ervan genieten meis, je hebt het verdiend!

Eric

Ga je volgen Esther :)
Liefs Eric.

Ruud, Samantha en Brent

Hoi Esther,

Heel veel plezier, geniet ervan, we gaan jouw zeker volgen via deze mooie site.

Rinckle

Wow Esther
You have been to canada, It seem you had been to Toronto or Qubec, So how the place its preety cool. Its my dream place to more there.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!